join. share. get inspired.
clock icon
pin icon
Łódź
Factory Dell
logo circle
19 marca

17:00 - 17:15

Rejestracja Tour

Pokaż opis

17:15 - 17:55

Tour po Factory Dell

Pokaż opis

17:30 - 18:00

Rejestracja na wydarzenie

18:05 - 18:15

Powitanie Gości, Wiesław Gorzelak, Dyr. Generalny i Prezes fabryki Dell Product

18:15 - 18:25

Otwarcie

Krzysztof Kozakiewicz

18:25 - 18:55

Service Desk Optimization after Fusion

Emilian Mleczak

Pokaż opis

18:55 - 19:25

Znowu transformacja? Historia kołem się toczy

Wojciech Janusz

Pokaż opis

19:25 - 19:55

Networking

19:55 - 20:20

Panel Dyskusyjny - Sens pracy w IT

Robert Pławiak, Michał Rączka

20:30 - 22:00

Networking Drukarnia Skład Wina & Chleba

Pokaż opis

Lokalne spotkanie społeczności Managerów IT

Czas na kolejne wydarzenie Let's Manage IT Night. Będzie to #64 spotkanie w Polsce!

globus icon

Gdzie? Kiedy?

Factory Dell
Informatyczna 1, Łódź
person with chat icon

Czym jest Let's Manage IT??

Let’s Manage IT Nights to cykl spotkań, które są dedykowane wszystkim, którzy szukają inspiracji i wiedzy dotyczącej zarządzania IT. Naszym celem jest ułatwienie lokalnej społeczności Managerów IT wymiany doświadczeń, poznawania siebie oraz swoich organizacji.

cards icon

Spotkania Lets’ Manage IT Nights są otwarte i bezpłatne dla wszystkich osób, które na co dzień zarządzają zespołami, procesami, usługami, architekturą, bezpieczeństwem czy innym obszarem działania organizacji.

Zależy nam na tworzenie społeczności doświadczonych Managerów IT, którzy będą dzielić się wiedzą, spostrzeżeniami, pomysłami. Staramy się tego ściśle przestrzegać. W związku z tym zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia i tym samym uczestnictwa w wydarzeniu jeśli Twój profil zawodowy odbiega od założeń naszej społeczności. W szczególności tyczy się to osób, które reprezentują dostawców rozwiązań IT, firmy konsultingowe i rekrutacyjne.

Do zobaczenia!

ZAREJESTRUJ SIĘ *Regulamin spotkań dostępny pod adresem: http://letsmanageit.pl/regulamin-spotkan
Krzysztof Kozakiewicz

KRZYSZTOF KOZAKIEWICZ

CEO @ Let's Manage IT

W 2014 roku powołał inicjatywę Let’s Manage IT, której celem jest budowanie społeczności Manager`ów IT oraz kreowanie dla tej grupy platformy do wymiany wiedzy, doświadczeń i wzajemnego inspirowania. Przez 4 lata działalności społeczność Let’s Manage IT przekroczyła liczbę 1500 osób, które uczestnicząc w spotkaniach i konferencjach, wymieniając się doświadczeniami i wzajemnie inspirując się stale podnoszą potencjał swój i swoich organizacji. Ideę ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności wyniósł ze sportu, głównie koszykówki, którą uprawiał przez ponad 20 lat. Dzisiaj już mniej intensywnie, ale ciągle aktywnie związany ze sportem. Nieustannie poszukuje inspiracji w świecie sportu i pomysłów przełożenia ich na biznes. Do czego również nakłania innych m.in. poprzez zapraszanie na organizowane konferencje zawodowców i pasjonatów sportu.

Wojciech Janusz

WOJCIECH JANUSZ

Senior Systems Engineer @ Dell Technologies

Wojciech Janusz ma 14-letnie doświadczenie w pracy jako administrator, inżynier presales i Manager ds. Technicznych. Jest entuzjastą sztucznej inteligencji i innowacji, a jego prezentacje charakteryzują się głęboką znajomością tematu. W Dell Technologies odpowiada za największych klientów w branży energetycznej oraz za wsparcie techniczne w projektach sztucznej inteligencji. Prowadzi prezentacje produktów, warsztaty, Proof of Concept i projektuje kompletne rozwiązania. Specjalizuje się w rozwiązaniach sztucznej inteligencji, pamięci obiektowej, pamięci masowej zdefiniowanej programowo, Bigdata i IoT. Wojciech Janusz jest związany z Dell EMC od 2013 roku. Wcześniej pracował jako opiekun techniczny w Netapp i jako specjalista ds. pamięci masowej w IBM. Poza pracą lubi jeździć na rowerze, snowboardzie i czytać dobrą książkę przy filiżance kawy.

Emilian Mleczak

EMILIAN MLECZAK

Head of Global Service Desk @ Diebold Nixdorf BPO

Odnoszący sukcesy Head of Operations z szerokim międzynarodowym doświadczeniem w kierowaniu, budowaniu, rozwijaniu i przekształcaniu złożonych, wielonarodowych i globalnie działających środowisk biznesowych w wielu branżach, w tym SSC, IT, finansach, handlu detalicznym, handlu elektronicznym i obsłudze klienta. Silny i namiętny Lider z ludzkim dotykiem. Strateg i dostawca, z najwyższej klasy koncentracją na wynikach, zadaniach, czasie i zarządzaniu projektami.

Michał Rączka

MICHAŁ RĄCZKA

Head of IT Strategy and Project Management @ mBank SA

Ekspert zarządzania projektami. Asesor konkursu na najlepszy projekt roku w ramach Project Management Institute oraz International Project Management Association. Członek Zarządu PMI Poland Chapter. Wykładowca na Executive MBA WSB, PAN i SGH. Skuteczny lider i ekspert w zarządzaniu organizacją oraz projektami z doświadczeniem w branżach nowych technologii. Umiejętnie łączący cele biznesowe z technicznymi. Skupiony na wartości biznesowej. Doświadczony w zarządzaniu projektami o charakterystyce międzynarodowej oraz wielodziedzinowej. Wprowadza myślenie systemowe i zmiany w organizacji pracy biznesu i IT. Praktyk z metodycznym podejściem nastawiony na zespół realizujący projekt. Pasjonat agile oraz zastosowania lean w zarządzaniu IT. Prelegent na konferencjach. Wolontariusz. Mentor. Posiada certyfikaty: PMP, PMI-ACP, Scrum PSM&PSPO, AgilePM Practitioner, CISA i inne.

Robert Pławiak

ROBERT PŁAWIAK

Group CIO @ Intelligent Logistic Solutions

Aktualnie pełni rolę CEO i Group CIO w ILS sp.z o.o - IT Shared Service dla grupy Pelion. W latach 2012 – 2016 sprawował rolę Dyrektora Biura Strategii IT i Zarządzania w Grupie PZU. Prezes Fundacji IT Leader Club Polska i członek rady programowej Akademii Zarządzania IT prowadzonej wspólnie z Politechniką Warszawską. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. Od 1999 roku doświadczenie zawodowe zbierał piastując stanowiska kierownicze w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym m.in. w Bank Handlowy w Warszawie (1999- 2001), Inteligo Financial Services (2001-2005), EFG Eurobank Ergasias SA Oddział w Polsce, (2005-2008), FM Bank (2008-2009), Raiffeisen Bank Polska SA (2009-2012), Grupa PZU (2012-2016). Zarządzając departamentami IT i prowadząc projekty informatyczne w instytucjach finansowo- bankowych zdobył bogate doświadczenie w zakresie budowania efektywnych zespołów IT, budowania strategii IT, zarządzania procesowego, wdrażania ładu korporacyjnego IT Governance oraz bezpieczeństwa informacji a także bezpieczeństwa teleinformatycznego. Wdrożył zasady zarządzania procesowego i model usług IT wykorzystując metodyki LEAN, AGILE. Posiada bogate doświadczenie i wiedzę z zakresu systemów zarządzania AQAP, ISMS, QMS oraz uprawnienia i certyfikaty audytora wiodącego ISMS/BCP (ISO27001, ISO22301), audytora wiodącego EOQ (ISO9001), IT Security Manager. Członek organizacji ISACA (Gold Member) i ISSA (Senior Member). Autor wielu publikacji na temat zarządzania nowoczesnym IT, bezpieczeństwa informacji a także członek wielu Rad Programowych m.in. SEMAFOR, European Cybersecurity).

note

Chcesz zostać prelegentem jednego ze spotkań?

Jeśli chcesz podzielić się swoimi doświadczeniami, opowiedzieć o tym jak przebiegała Twoja droga, skontaktuj się z nami, napisz na cfp@letsmanageit.pl.